16:27
פסיכולוגיה של מערכות יחסים שהם הראשי

בעבר זה תמיד האמין כי הראשי של המשפחה הוא אדם, זה minider, מפרנס, וכתוצאה מכך, המשפחה העיקרית. בעולם המודרני, הכל שונה. היום קשה מאוד לקבוע מי הוא באמת הדבר העיקרי במערכת יחסים, שעליו הם מחזיקים שאשמים לכל דבר במקרה של מריבות והפרדה. פסיכולוגים עדיין דבקים לדעת כי הדבר העיקרי במערכת היחסים הוא האדם. הוא חייב להראות את היוזמה שלו הראשון, להילחם על היחסים, לעשות הכל כדי לגרום לך להרגיש מאושר. אבל באותו זמן, אישה צריכה לתמוך באיש שלה, ולא לשבת, אני אחזיק את ידיה, מחכה שהכל כדי לטפל בכל דבר.

כי האיש הראשי הוא?

תן תשובה חד משמעית כי היום העיקר הוא אדם אינו אפשרי. כמה פסיכולוגים עדיין אומרים כי דבר כזה בא מאיתנו מהמאה האחרונה, כאשר אדם היה באמת העיקר, הוא הגיב לכל בעיות משפחתיות לפתור את השאלות, מנסה ליצור עבור משפחתו רק תנאים נעימים לחיים. אז בזמננו הוא הקשיב לאדם אחראי על הצד החומר של הבעיה המשפחתית, כלומר, הראשי. האישה אחראית לנוחות, ניקיון ונוחות. אבל היום אתה יכול לפגוש משפחות רבות, שם שוויון שולט ביחסים שלהם. איפשהו זה זה ואתה יכול להתקשר האיחוד המושלם. אחרי הכל, במשפחה אז זה לעולם לא תתרחש על ידי אי הבנה זה לזה. לפני קבלת החלטה זו או זו, מומל מומלץ מאוד זה לזה, וזו החלטה נכונה מאוד.

לעתים קרובות זה אפשרי להסתכל בתמונה כאשר אישה לוקחת את כל הפתרונות במשפחה ואדם מתאים לה. הטריאריכט היום לא חדשות, יתר על כן, משפחות שבהן כללי הנשים יש גם את הזכות לעתיד מאושר. מי יהיה הדבר העיקרי של המשפחה ובמערכות יחסים תלוי ישירות על אופי הזוג. אי אפשר לומר כי גברים המתמרים בכל הנשים שלהם - Podkablanniki. אולי הרגשות שלהם הם הרבה יותר גבוהים יותר מאשר כמה דעות קדומות, והם הרבה יותר קל לעצב עם הדעות ואת הרצונות של בן זוגם, כדי למנוע ליטיני ואי הבנות.

5 דברים ... איפה שאר אלוהים...

רק ממך תלוי, באיזו מערכת יחסים אתה תהיה עם שלך נבחר. היום זה לא חידוש כאשר אדם או אישה חוקי במשפחה. כל מערכת יחסים תהיה חזקה וארוך אם הם ייבנו בתחילה על הבנה, פתרונות הדדית ותמיכה הדדית. אם האדם הוא ראש במשפחה, אז זה אחראי בהכרח: https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

  • הצד החומר של היישום.
  • לבנות נחמה בבית עם אשתו.
  • לספק לילדים, החינוך שלהם.
  • Просмотров: 7235 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar