16:28
אחרי כמה זמן אתה יכול לקבל סקס?

לאחר שקיבל חבילה מתאימה וחוכמה בבית החולים ליולדות, בתוספת מינוס שלושה קילוגרמים, אבא שמח עם עוטפת משפחה הביתה.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. רק אלה אינם צדדי אחד בלבד בעבודה.

ו, בהתחשב בעובדה שאבא כבר מיהר קשה על אמו, הוא לא יהיה לגמרי נגד, מניח את התינוק ללכת להתחיל את ההתקנה של חובות בנישואין בטון שלה. כאן הוא מחכה להפתעה לא נעימה, מתברר כאן הכל קשה לגמרי.

התוכן של המאמר

1 חידוש תשוקה 2 רופאים מייעצים? 3 או אולי אתה יכול קודם לכן? 4 הפצע הפנימי 5 פגיעות לזיהומים 6 תצורות הנרתיק 7 עודעות נוספות 8 מה גם אומר סטטיסטיקה? 9 הוא העיקר?

רופאים די כראוי מצביעים על העיתוי כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין.אבל, באופן כללי, הפעם גם לא רק רק מן מועצות הדוקטורט, וממנה עדיין כמה גורם מין מקושר, לשקול בהחלט לקחת. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל מקרה לא נעים, אתה יכול לנצח להזיק, כפי שכולם יודעים, לצנעת חייו הראשונה יפה.

חידוש הרצון

בגוף של גבר בזמן, בעוד בן הזוג היה בבית החולים, שום דבר לא השתנה וזה די טבעי. אבל, זה על איך נהגנו לומר, אמא הצעירה סוף סוף להודיע, אותו דבר לא יצליח. זה אפשרי כי לא מספיק, כפי שכולם יודעים את זה התהליך הספציפי של הלידה שינה במידה רבה את הפיזיולוגיה שלהם, כך מלבד טרי זיכרונות של כאב סבלו של טרי דיי.

אין ספק, לא בעולם ולא, כפי שכולם יודעים, אחד גבירותי, אשר במהלך ערכות או לידה לא לתת מבטיח לעצמו כי יותר לעולם לא יהיה בחיים לא יהיה סקס ואהוב בן הזוג כאן הוא לגמרי לא יוצא מן הכלל. נכון, אחרי כמה זמן, אמהות צעירות עם צחוק זכור את השבועות שלהם. אבל, העובדה נשארת עובדה - להיוולד מחדש תשוקה סקסית, כאב אימה צריך זמן מסוים.

Y, כמו בראשות, כל גברת זה טהור אישי. אמא אחת יכולה, זכות לגרור את בן הזוג במיטה כבר שבועיים של מפנקים, ואחרים, כבר הומלץ הרופאים האוסר על מין, אז לא יכול לתת לי. אולי היא עדיין לא, לשים את זה בעדינות, הרצון שוחזר, ואולי היא מוערכת מאוד כמה פחדים.

במקרה זה, תובנה בן זוג מתחשב צריך פשוט לסייע לבן הזוג שלו. לדוגמה, קח חלק משיעורי בית או טרחה על הילד. זה ייתן ליידי את ההזדמנות להירגע ולישון רכב יתר על המידה, אולי זה לא מספיק בשביל זה כדי להבטיח את זה להציג בן זוג אם לא כל הלילה, אם כן, עד האחרון, כמה דקות אהבה.

אם הגברת חוששת כאב, אם כן לעזור לה עשוי גם אישה רוך חיבה. די מגע I חוסר ספורטאים ממהרים להמיס קרח. הגברת תוכל לחזור אליו לשעבר, איך החיים הקדושים.

רופאים ממליץ?2

לפני הנפקת תמצית של אם צעירה מבית החולים, הרופא בהחלט לספק לה טיפים על כמה מתבטאים כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין. טיפים אלה הם אישיים בלבד ואכן תלויים איך אור או, כמו רבים באים לידי ביטוי, היו מורכבים, ולפיכך, כמה כמה יהיה שחזור הגוף של הגוף.

כאשר אנו מביעים, הרגיל שעבר ללא כל יחסים של רופאי הלידה גם לתת להדק לתוך עולם המין לאחר 6?8 שבועי לקטוף פעוט. זהו הזמן הממוצע הטוב ביותר התאוששות, כפי שכולם אומרים, הנשים של הגוף מופיעים על האור של הילד.

אם הגברת נעו בצורה קסארית חתך הצלב היה גם את ההליך של episotomy (לחתוך כירורגי מפשעה במהלך הלידה) באופן כללי, מדובר 10?12 שבועות.

אם הגברת כבר ישירות, סביר יותר להיות בזרועות בן הזוג, הדרך הטובה ביותר לצאת לגינקולוג. בדיקה של הרופא כדי לדבר יוכלו לתת פסק דין ברור כאשר אתה יכול, זה הפך להיות סקס לקיים יחסי מין ולאפשר, או, להיפך, לאסור יותר סקס.

אולי אתה יכול קודם לכן?3

לא המסתורין שהגברות המודרניות התרגלו לכל דבר, כל הזמן התחלתי להיות מנוהלת רק בהחלטותיהן. לא סביר, נשים כאלה תקשיבו למועצות הרופא, המתייחסת למפורש לחיים האינטימיים שלהם. כמה נשים כאלה מספיק לא נדחתה סוף סוף את בן הזוג במין אפילו איך הלילה הראשון של החזרתו מבית החולים. הימנעות הלידה דרך כמה אתה יכול סוף סוף יש סקס? השקפת עולם של אנשי מקצוע בסעיף התייחסות.

כמעט תמיד, כזה ניסויים מסוכנים כך לדבר הם נורמליים לחלוטין. אז למה זה בלתי אפשרי קיום יחסי מין כאילו חודש וחצי של הלידה. אולי מה מוצדק את הופעתם של איך רובנו רגילים לומר, כאלה דבש.

הפצע הפנימי 4

במקום הרחם, במה לה זה היה, בסופו של דבר, היה שליה שליה, הרופאים להשוות לעתים קרובות עם פצע פתוח. לכן, מגע מין טריוויאלי יכול להוביל את החזק ביותר אובדן דם, להשעות אשר בקריטריונים הביתה הוא למעשה לא מציאותי.

מסכים, הגבוה ביותר הסיכון גם להרים, כפי שכולם יודעים, את האישה האהובה, כפי שאנו מבטאים, האם הצעירה היא רק בגלל העיקוד רצון עז.

פגיעות לזיהומים 5

גבירותיי, איך לעבוד, נתיבי מין שהפכו היקר לעולם של הילד, בתקופה שלאחר הלידה פגיע למדי מיקרואורגניזמים פתוגניים. באמצעות microcracks כל זיהומים עשויים פשוט להיכנס לגברות ולהוביל לא משנה. אם חיידקים ליפול לתוך הרחם, זה יכול פשוט להוביל לעול כזה כמו endometrite (דלקת הפנימית שלה).

זה לא שווה גם להסתכל זיהומים אך ורק כמו חיידקים הקשורים כמה מחלת מין. כאן, כמעט כל אחד יכול לטעון כי בן הזוג שלהם הוא די נאמן, נכון רק להם ובכל אותו לא יכול להיות. זֶה השקפת העולם היא לשווא לחלוטין. כאן השיחה היא על אותם מיקרואורגניזמים כל הזמן ובכל מקום מלווה אותנו אבל, בתקופה שלאחר הלידה, החדירה שלהם דרכים פציעות פצע לא צריך בכלל.

תצורות הנרתיק 6

באופן טבעי, בדיוק בדיוק כמו הרחם, במהלך לידת הנרתיק עבר כמה תצורות. אם להביע מדויק ביותר - הוא מתוח. לוקח בחשבון את ראש גירוד יילוד, זה די הגיוני.

לאורך זמן הנרתיק פונה אל איך לבוא לידי ביטוי על ידי גודל היומיום. אגב, השיטה, כפי שאנו מבטאים, איך לחלוק אותו הירידה הומצאה באמצע, כפי שאנו מדברים כל הזמן במאה האחרונה על ידי רופא גינקולוג ארנולד קסל. הם מתמקדים על אימון שרירים הנרתיק ומפשעה.

ההמצאה היתה בתחילה התמקדו להיפטר רק לתת לידות איך כולם יודעים לא רצונית הַטָלַת שֶׁתֶן. ואז מחקרים הוכיחו את אותה יכולת של אלה תרגילים להגדיל את הטון סקסי, להוסיף זרימת הדם באיברים אגן קטן ואפילו בקרת אורגזמה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

תרגילים כאלה יכולים להיות בלי בעיות, לשים את זה בעדינות, לעשות לפחות מה השעה בכל מקום - שוכב בטלוויזיה או על ידי בישול ארוחת ערב. המהות של הטכניקה היא הגבוהה ביותר את המתח ואת הרפיה הגבוהה ביותר של שריר של המפשעה. בהתחלה, התרגילים מבוצעים מעט, באופן שווה להגדיל את הקצב. לכן, שום טרחה מיוחדת ומין יחזרו בני זוג הרבה יותר.

DOP אימה 7

בנוסף לדבש טהור של פחדים ודאגות, יש פתק נפשי של גבירותיי לחיים אינטימיים. וזה לא מדבר בכלל על הופעתם של פייגות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי רק יש קצת אימה, על הקרב אשר יהיה צורך להאריך כדי לרפא קצת זמן. אלו כוללים:

כאב אימה הילד יתעורר הריון חדש

ראשית לניצחון של זה אימה יש צורך להיראות על בדיקה המתוכננת של הגינקולוג. מִקצוֹעִיוּת מיידית מיידית אומר, כדאי לפחד מכאב.

במקרה השני של הגברת מוסקבה מקשיבה לילד הישן, לא עוררה אותו. Outki להתעורר תינוק לגרום למתח באם הצעירה. זה לא מאפשר את זה להירגע ולבסוף לקבל סקס הנוכחי. הכי טוב יציאה מהמצב תשלח גם לטיול עם תינוק אחד סבתא. תינוק לישון על האוויר המטורף רק ליהנות, ואם עם אבא נוכל להירגע אחד על השני בלי להקשיב לזה.

מה, לשים את זה בעדינות, נוגע לשאר שוב בהריון, אף אחד לא בוטל אמצעי מניעה מודרניים. נחוץ פשוט, זה הפך להיות אפשרי לבחור את הטוב ביותר ואת המשפט כל זה זוועות לשווא.

מה, באופן כללי, אומר סטטיסטיקה?8

בוודאי, עם תחושה לידה לא יכולה להשוות שום תחושה נקבה אחרת. אבל יפה הנשים לא היו צריכות להישכח וכי הם לא סיימו עם אמהות עם כל זה דאמי. אהוב, יפה, וכפי שכולם אומרים, רצוי עם בני הזוג שלהם.

סקס סקס על ידי לידה קצת שונה מין מין משפחתי רגיל. כמעט כל הנשים לאגד הרגשות שנרכשו במהלך, כפי שכולם יודעים, את המין הראשון של אירוע הלידה עם הראשון שלה ניסיון sexapile.

כמעט כל האמהות הצעירות הן אומללות כי המחשבות הראשונות על סקס עם, כמו בראשות, האהוב ביקרה אותם בחזרה בבית החולים לידה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה למילה, כמעט כולם מגישים רק את המחשבות האלה במציאות מיד לחזור הביתה. אבל, כסטטיסטיקה אומרת, אלה, כפי שכולם יודעים, עיוותים חסרי מנוח הנאה סקסית שייכת למיעוט מפורשת.

מספרים הם אומללים לעקוב:

50% של יפים צעירים, באופן כללי, הם אי נוחות סקס 1 חודשים יום הולדת התינוק 18% מהאמהות לא יחזרו לזה לבסוף החיים הסקסיים כל השנה הראשונה של פינוק

הנה זה שווה את זה זכר שבנוסף לרווחתם של הגברת, אחד איך אנחנו רגילים לדבר, הסיבות העיקריות, מסוגל לצמצם את הזמן הזה כדי לדבר הוא אכפת, ללטוף ובאהבן אהבה.

אם זה בעצם?תֵשַׁע

כמובן, כאשר אירוע כזה מתוחכם ומרוצה מתרחש בחייו של בני זוג להולדת תינוק, רגשות אלה תופסים את כל תוכנית החיים הראשונה של בני הזוג.

ודרך אגב, כמעט, כמעט כולם, כמעט כולם, לא עושים סקס על איך אנחנו מביעים, את התוכנית השנייה. רק זמן רב, בני הזוג צריכים קצת זמן איך אנחנו רגילים לדבר כדי להתרגל לתקריות השתנה. ייתכן כי זה עשוי להיות ספציפי מאדם תלוי נכונותו לקחת את הכישלון של נשים וקצת, באופן כללי, לחכות.

האדם האמיתי פשוט הופך לבד, כמו רבים באים לידי ביטוי, אהוב עם תמיכה אמינה ואבא יפה עבור התינוק שלהם. שעות נוספות, זה יהיה בסיס יפה עבור הגברת שוב נתן לילה בלתי נשכח של אהבה, כמו בזמנים מאושרים הישנים. אחרי הכל, שום דבר השתנה. להיפך, חידוש המשפחה עשה בני זוג עדיין מאושר יותר.

פנסים סובייטים ומידע שגוי זרועו תצוגה שגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו שערורייתי, זה מה שיש לשתוק. אבל כאן יש ליחידות מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אבל ברגע שבו אתה יכול לעסוק אחרי סקס על ידי לידה הם כאילו הם לומדים על התחושה שלהם.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני עוזר לזוגות כדי לדבר כדי לפתור קשיים בחיי סקס.

כל אפשרות היא בודדת. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין לפי מין, אתה יכול לייעץ רק את הרופא המטפל. הכל תלוי במערכת הסיבות: איזו שיטה עברה את המשלוח, אם התפרים הוטלו, בין אם היו נטל במהלך הלידה. בשאלה זו, יש צורך להקשיב בריכוי לרופא: אי עמידה במועצות הרופא כרוך באוניברסיטאות חמורות, עד תחילתו של התהליך הדלקתי. לכן, זה שווה את זה לחכות עד הנרתיק ואת המפשעה מאה אחוז סוף סוף סוף סוף להתאושש, לפני שאתה גם יש סקס. 2-3 שבועות של התנזרות - לא כל כך הרבה. יתר על כן, השאלה ניתן לפתור על ידי שיטה אחרת.

Просмотров: 3224 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar