זו שאלה שקשה לכל אחד לענות עליה. השאלה עצמה מניחה שיש מועדון חשפנות אחד "הטוב ביותר" בניו יורק, ואני חושב שאנחנו יכולים להסכים שזה לא המקרה. אבל אם נחלק את זה לפי רובע, אולי המצב יהיה קצת יותר ברור.

מנהטן

במנהטן, Body&Soul באפר איסט סייד מדורגת במקום גבוה ברבים מרשימות "מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק" בחוץ. זהו ג'וינט יוקרתי - מה שעשוי לזעזע אותך מכיוון שלתושבי מנהטן יש תדמית של עצמם כאנשים חסרי רגישות, אובססיביים לכסף, שילכו לכל מקום לעשות הכל לכל אחד. בר זיכרונות ברחוב 33 מציע הופעות של רקדניות עמוד באירועים מיוחדים (המכונה מסיבות רווקים). כל אקט מציג מספר מבצעים במהלך ארבע מופעים נפרדים - האופן שבו הם מנהלים אותו תוך שמירה על כל כבוד או יכולת להתגרות תהיה האסטרטגיה הסודית שלהם. בנוסף יש להם שמפניה שראפרים ויזמים אוהבים את פוסט מאלון https:// ... Читать дальше »

Просмотров: 58 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

בדרך כלל קשה למצוא אותי קורא בעבודה אלא אם כן זה נועד להיות ערימה.

אנא השאר הערה אדומה המסבירה את משמעות המשפט הזה

לארה דילייני

נראה לי שלעולם לא מוצא את המקום שבו אני מחפש רוב הזמן, וכשזה מגיע לבתי הקפה, המסעדות ואפילו הקניונים האהובים עלי, זה סיוט ענק.

אבל אתה יודע מה כבר לא קורה? כשאני משתמש במפות Google כדי לנווט בטריטוריות לא מוכרות.

Google Maps הוא מדהים כי הם יודעים את מקום הימצאו כמעט כל יום; הם מזכירים לי תארים סטטיסטיים שנסגרים או נשרפים; הם מפרטים כמה תנועה יש בכל רחוב בכל יום נתון; ואוו- והכי טוב, עם בקשה קולית פשוטה מאפליקציית הטלפון החכם שלי, Google Navigator מפנה אותי עם כיוונים חסרי קול שמובילים את הדרך הישר למקום שבו נמצא 'איפה אני יכול למצוא אותך'.

... Читать дальше »

Просмотров: 55 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)