23:39
10 דברים שמתרגשים אישה באדם

מה מרגש אישה באדם? - השאלה הנצחית שבה תשובה נוספת לא נמצאה.

התוכן של המאמר

1 בעלי חיים אינסטינקטים 2 מה מושך אישה?

תהליך האבולוציה של האנושות עדיין לא הסתיים. אנשים - התושבים הצעירים, החכמים והאכזריים של האדמה. לכן, למרות ההתפתחות החיצונית, מעולם החיה של אנשים עד כה הפרדת חצי צעד.

בעלי חיים אינסטינקטים

נשים בוחרים אינסטינקטיבית גבר עם גנוטיפ חמור וטסטוסטרון גבוה. האם זה כמו ואת כל הנקבות של עולם החי, עבור רבייה של צאצאים חזקים. לפי על פי סקרים חברתיים, האיש האידיאלי של האישה נקרא נציגים רצפה חזקה עם גובה גבוה, כתפיים שרירים רחב, שדיים וידיים, אגן צר.

טסטוסטרון - סקס זכר הורמון, אשר מעט נוכח בגוף של אישה, Semeded. הורמון אחראי על הופעתו של אדם, שריר ואת מסת העצם, bulkness, קולי timbre, גודל הפין ואשכים, כוח, סיבולת, זקפה ואטרקציה מינית.

טסטוסטרון הורמון מתחיל הופק בבנים עדיין ברחם. הוא מגיע לשיא הגבוה ביותר תקופה של גיל ההתבגרות כאשר ההורים לחגוג את המיוחד שלהם שטויות, חוצפה ומזג חם. בהתבגרות של בנים תהליכי החליפין מואצים, הם גדלים באופן פעיל, יש להם שפם פנים, שיער על החזה ואת אזור המפשעה - טופס סקס ראשי שלטים. ואז הגוף רוכש תכונות של גברים - הגדלת העצם בד שרירי, איבר מיני של גברים. כל היין הורמונים עם השלמת תהליך זה נרגע, ואת תורות הנער לגבר.

חוסר הורמון טסטוסטרון יכול לשחק עם בדיחה הרעה של גבר - השמנת יתר עבור סוג של נשים, זקפה גרועה או היעדרותה, אין שיער על הגוף או על נוכחותם דמיון בצורת אקדח אור, מיניות של הגיל המיני של גבר.

מה מושך אישה?2

רמה גבוהה של הורמון טסטוסטרון אצל גברים מאופיין בכל הסימנים ביותר לעתים קרובות אנו משתמשים נשים בתשובות שלהם על מה מרגש אותם אצל גברים:

קול נמוך עם צרוד, או לאתגר קולי. דרך הצ'ור, קולו הנמוך של האדם בקושי יכול לעורר את תשוקת האישה לגבר, אם כי חובב, אבל לסירוגין בדיבור של צלילים גבוהים ושמונים מקיים תשומת לב. כולם יודעים כי נשים אוהבות אוזניים - צוחקת על אוזנה של תענוגות שונים עלולה לגרום לתשוקה של נערה בסמיכות. צמחייה על טיה. נשים בטוחות כי מאצ'ו אמיתי בהחלט להיות שעיר. במידה מסוימת, הם צודקים - ההורמון טסטוסטרון משפיע ישירות על כמות השיער על הגוף של חצי הגברים של כדור הארץ, עם זאת oversupply שלו מסוגל לגרום cldness של הקרקפת. אמון ושלווה כמובן, אין לזה שום קשר לטסטוסטרון, אלא סטריאוטיפים התנהגותיים מעורבים כאן, מונחים בפסיכולוגיה של בנים מאז ילדות. מפשעה, או ליתר דיוק לגודל הפין והאשכים. זה לא על מדידה מכנית גרידא של קו כבוד של גבר, אבל נשים עדיין יש נכסים כדי לתקן את מבטו על אזור זה של הגוף הגברי אפילו על ההיכרות הראשונה. במיוחד בפגישה הראשונה. זה לא אומר בכלל ההיכרות הזאת עם אישה יש רק התקפה מינית - היא מעריכה את האפשרויות של אדם לייצר צאצאים בריאים וחזק. כתפיים רחבות. אישה אינסטינקטיבית זקוקה להגנה. לכן, נוכחות של כתפיים נרחבות של גבר על אמינותו וכוחו שהוא מוסיף לו ללא ספק בתקשורת עם בחורה. שְׁרִירִיוּת.

שירות ליווי בישראל יעיל. מכפיל, קונים - צעירים מצליחים, אלה שרוצים לראות היטב בחופשה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. הרווח הזה מספיק, על מנת לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרוש.

נשים, ככלל, לא אוהבות עוני עוצמה עוני, רק מפוזרות מן הכושר. האדם מספיק כדי להיות מתוח, אלסטי, קשה וחזק גוף. קריטריון זה מקורו גם בעת העתיקה כאשר הכיבוש הראשי של גברים היה ציד. צייד חלש או פגום לא יוכלו להדביק טרף, כלומר כדי להאכיל את המשפחה. כף יד רחבה, יכול גם לדבר על גנטיקה טובה בקומה חזקה. תוקפנות, אם זה מוצדק, קשורה ישירות רמת הורמון טסטוסטרון. מדענים אמריקאים, על בסיס המחקר שלהם, הגיעו למסקנות כי גברים, עם רמת טסטוסטרון מעל הממוצע מספר פעמים לעתים קרובות יותר עיכבו את המשטרה מאשר גברים עם רמה נורמלית או מתחת לממוצע. תוקפנות היא בהחלט לא מה מושך נשים אצל גברים, אלא על אסרטיביות ויכולת "להחזיק מכה". מאצ'ו אגרסיבי ומזמין חם מכדי לגרום לבנות תחושה של פחד וחרדה. אכפת. בעולם המודרני, גברים כבר לא פועלים עם ספירס מאחורי עדרים או איילים. הם היו קשורים יותר ויותר לחיי המשרד ולשלם פחות תשומת לב לכושר הגופני שלהם, אם כי עדיין נשים חזקות יותר. המוח כקריטריון אטרקטיבי דורש חידוד. סביר יותר לדבר על מיומנות ומכה, כמו גם את היכולת ליישם את הידע הגבר וכתוצאה מכך בחיים האמיתיים. נשים, ככלל, לא מרגשות רוחב טוב במשקפיים. חוּשׁ הַהוּמוֹר. גברים שיכולים עם חיוך כדי לצאת מכל מצב החיים לכבוש נשים. התנהגות זו של מין חזק מדבר על הביטחון העצמי שלו, את הגמישות של המוח.

מה מרגש אישה באדם היא שאלה בודדת בלבד עבור כל אחד ילדה בטון. סטריאוטיפים מסוימים בפיתוח הקריטריונים אינם יש, כי כמה אנשים - כל כך הרבה דעות. אבל ברזולוציה של זה השאלה עדיין היא להסתמך על הידע של sexologists ופיזיולוגים שתוארו מֵעַל.

ויקטוריה פומין https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לכל אישה יש דרישות משלהם לגברים.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור Escourttitrice, כי היא תקצה את הרמה ותאסוף חברה נעימה.

כמה בנות מרוצות למדי עם התפקיד של עקרת בית, והם מאפשרים לאנשים לקחת תפקיד מרכזי. בנות אחרות מעדיפות לשלוט ולשלוט בכל שלב של הבחור שלהם, להיות הדבר העיקרי עושה את כל ההחלטות. באשר להתרגשות - הכל אדם מאוד גם כאן. אחד כמו רוך, אחרים - גסות. גורמים משותפים הם ביטחון עצמי, התמדה וכוח פיזי - זה הופך את כל הבנות ללא יוצא מן הכלל. נשים רוצה "גבר היה גבר". במקרה זה, ההתרגשות מובטחת!

Просмотров: 323 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar