08:04
סוגי המוסר הגברי

כמה גרוש איך אנחנו מדברים כל הזמן, צ'אטים שונים, פורומים ורשתות חברתיות. זה חייב להיות אמר לא לחדשות שכמעט כל הזוגות בונים את ענייניהם דרך האינטרנט. אבל כמו בסופו של דבר, אמון לתקשר עם זר? על המבט הראשון נחמד ורומנטי כדי לתקשר את בן שיח כמה באים לידי ביטוי, החיים האמיתיים יהיה אדם מזוהם ו שחוק. סכנה של היכרויות ברשת האינטרנט, באופן כללי, היא שכפי שאנשים רבים חושבים, לפחות מה גבר, באופן כללי, יבוא עם תמונה חיובית של צארביץ 'יפה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כמו בסופו של דבר, כדי לגלות מי, אם כן, הוא מסתתר מאחורי צג המחשב? Acc Yuzer יבוא להציל. סוג של גברים של גברים פשוט לתת לו תמונה. כדאי להסיר את המשקפיים הוורודים ולבחון את האווטרים של החבר הווירטואלי שלך.

ייחודי בלתי צפוי

זה סוג של זכר במקום התמונה שלו הוא כל זה רק הנשמה שלך, לא סופר את זה, כפי שאנו מביעים,. גיבורי קריקטורות, דמויות קומדיות ובדיחות של רשתות חברתיות.

בנות ביסודו של דבר, החלו להזהיר. האיש אוהב את הניסויים לא רק וירטואלי, וכיצד אנו מביעים, אמיתיים. אל בן החיים שלו, קליל כזה יציג איך כולם אומרים, דרישות מיוחדות:

  • טעם ייחודי וסגנון בבגדים (גם אם אתה אפילו מזעזע את השאר);
  • נוכחות של טעם stearsions במזון (הרצון לנסות כמו מאכלים לא בטוחים, כגון Fugu דגים);
  • תחביב יוצא דופן.
  • רק אינטרסים משותפים ומוזרויות יביא ליידי טוב יותר עם נבחרה. אדם יהיה נהנה משיחה, אם, לשים את זה קצת, הוא ירגיש כי חברה וירטואלית שלו יצירתי אישיות.

    זאב בודד

    עיניים עצובות ועצובות להסתכל עם צג הנייד. כמה אנשים יודעים כי בכל התמונות שהוא אחד. תמונות נעשות על איך אנחנו כל הזמן מדברים, מוארך ביד או דרך המראה. אולי הוא, בכלל לא חברים?

    טעות! סוג כזה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, זכר הוא בודד בודד. לאדם אין צורך בשיחה, נהנה לחלוטין מהחברה עצמה, כפי שכולם אומרים,. הדימוי של הגיבור העצוב הוא רק הפיתיון עבור פתי.

    בעת בחירת לווין של החיים, אתה צריך להיות מוכן לוסית חד צדדית. זה אפשרי כי כל החום ואת הטיפול של אדם אחד יגידו הנוכחי לומר משותף, אבל שום דבר לא ייתן שום דבר בתגובה. בתוכניותיו, לא, לשים את זה בעדינות, זה בא לשנות את עצמי על אהוב אחד.

    נרקיל יפה

    יפה ומקסים, אבל באותו זמן, אגואיסט, כמו אדם אחד. אשר והגוף מזכירים את הכוכב של המסך או המודל. רצונו להראות את עצמו לא רק עם שלו, כפי שרובנו התרגלו לומר, אהובים, ונציגים אחרים של המין השני.

    על סוג כזה של זכר באופן עקרוני, סוף סוף, לדעת כמה עובדות:

  • מתמיד על דיאטה בריאה.
  • הגיע הזמן לממש חשובה יותר מהתאריך המיועד.
  • אם השותף הבקיע עודף משקל, הוא לא יפורסם לא הטון הידידותי ביותר.
  • גבר עם פה של נרקיסה יראה כל פגמים עם החברה שלו.
  • הפתעה לא, לשים את זה בעדינות, זה שווה. צעיר חמוד רוצה ליצור ליד, כפי שהוא הולך, הוא מעריץ יפה עם גוף ואדם של דוגמנית.

    אדרנלין חובב

    הצעיר הזה קשור רק לתחביבים שלו. תארו לעצמכם עובדה אחת שהקפיצה עם מצנח, ירידה על סקי - במיוחד, זה יהיה אבקה על ידי האלבום שלו. רגליים מעל התהום איך רובנו התרגלו לומר אף אחד. כמובן, כולנו יודעים היטב איזה סוג של זכר באמנות - קיצוניים. פעיל ואנרגטי. עכשיו הוא כאן, ומחר כבר רחוק בצפון סוף סוף כובש קודקודים שלג.

    ביחסים שותף אמין למדי. למצוא בן לוויה בצד לעתים קרובות לא נאנק. יש לציין כי זה כדי לדבר כל כך הרבה יותרת הכליה? להתגבר עליו הרבה נוסע מרגש, וכיבוש אחד נבחר, אתה יכול לסמוך על מעשים ארוכים. שאלות משפחתיות גם מתנהגות באופן שמרני, אם כי הוא נוטה לשנות תחביבים.

    איש ללא דופי

    התמונה על האוואטר מתבצעת על ידי הצלם. סגנון הלבשה, אור ורקע כל הרמוני. לא מציאותי, באופן כללי, לקרוע את העיניים שלך מתצלום כזה. האיש שאומר שאומר כי כדי לדבר, הוא בטוח כי הדף שלו בהחלט יהיה לגדול עם גבירות חמוד בחיפוש פעיל.

    לעתים קרובות, באופן מעודן בתצלום, באופן כללי, מסתיר את סוג האידיאליסט של האדם. חייו, באופן כללי, הוא על לוח הזמנים, הורה ומקרר יותר. יש צורך להדגיש כי הטעם יהיה קשה, בסופו של דבר, לספק. בדירה צו מבושל. לגברות שייכות איך אנחנו מדברים כל הזמן, מיוחד זהירות. לכבוש את מתחם המשימות הלב.

    אם אדם כזה ישלח תשומת לב כדי לדבר, אז הגברת היא subhaphotyl מאוד. רומנטיקה וערב עם נרות יובטחו. אנשים מעטים יודעים מה אתה לא צריך לשכוח לטפל בעצמך והוא כל הזמן ברמה הגבוהה ביותר, כדי לא סוף סוף לאבד את חיל הפרשים.

    חברה חברתית

    סוג נורמלי ושלום אוהב של זכר. כולם יודעים שהוא חושף כל הזמן תמונות אישיות מוקפות ידידים ואהובים. DAME כולל בחברה שלה בזהירות. דירות דיסקרטיות בקריות

    כדאי להסתכל על המעגל, כפי שכולם יודעים, מוכרים יבינו מי הוא חבר וירטואלי. אנשים מעטים יודעים את העובדה כי ידידות של אדם תופסת מקום ראשון, ואת הדברים עם 2 אהוב. זה צריך להיות, להיות מוערך כמה תשומת לב יהיה שניתנו מצדו, כפי שנהגנו לדבר, אהוב. ואולי אפילו לא צריך לדבר על העובדה כי החברה הידידותית ביותר, כמו רובנו התרגלו לומר, צעיר כזה, לשים את זה בעדינות, חוסר רומנטיקה ותקשורת.

    כל אדם בודד. יש לציין על ידי העובדה שכולם ידועים, תמונות אישיות, אתה יכול למצוא את סוג זה לא נכון. בחיפוש אחר בן זוג, כפי שהוא צריך להיות מקרוב, סוף סוף, להתייחס לעובדה כי הזיכרון הראשון יהיה, כפי שהוא היה מטעה. צעיר יפה והידוק יכול להיות גם טווס נרקיסיסטי, ולא צארביץ 'מאגדי ילדים.

    Просмотров: 112 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar