22:43
סקס ידידותי או "המקרה היה בערב, לא היה שום קשר"

תקשורת בין אנשים היא הרכיב העיקרי, כפי שנהגנו לקרוא חושני החיים של האדם. איזו תקשורת היא רגשות חיוביים, איזה סוג של להרוס. אבל יש תקשורת מיוחדת של תקשורת, אשר לא מתקבל לקרוא. ולא, פתאום, ו קופץ איפשהו בשיחה, ואז לנסות לתת את התופעה הזאת רע גִוּוּן. אנחנו מדברים על "סקס ידידותי".

התוכן של המאמר

ילד אחד עם כמה מתבטאים, ילדה היתה חברים 2 תוספת נעימה לחברות 3 כללים סקס ידידותי 4 זוהר גשרים

ילד עם, כראוי, ילדה חבר

Onor de Balzac אמר ביטוי טוב בבת אחת: "חברים הם לשעבר או נאהבים עתידיים". והוא צודק. כמעט כולם תוהים: אם ידידות היא כנראה בין גבר כמו גברת. לא הרבה מי יודע מה התשובה היא פשוטה: כנראה! אבל קשה בגיל מסוים. או חברים לילדים או גברים זקנים, טוב, או שהם אוריינטציה יוצאת דופן. ואפילו לא צריך לקרוא כי זה לא על היחסים הידידותיים של התלמידים, לא על ידידות בין משפחות, לא על יחסי ידידות בין עובדים בעבודה.

השיחה היא ישירות על הידידות כי הולך במשך שנים, וזה חזק ולא unreuschable, אשר, בסופו של דבר, עושה שבירה בשעה שלוש עד הקו על Kulichki כדי להרגיע את ההיסטריה. סקס על ידידות מציע כי שותף עדיין יש ערימת אוהבי ומשרות. כל כך היגיינה אינטימית היא עקרונית מאוד. לא מספיק מי יודע כי לא תעודה במיטה.

לפחות כמה תקשורת, זה הופך להיות, מתפתח על בסיס של אהדה. בגלל הנושא של השיחה "סקס ידידותי", ולאחר מכן לשקול ידידות בין esmeralda, כמו הערות, לא שווה רוונימה. אמנם, והנה היה ניואנס. ללא שם: כן, Quasimod, ולקח את עמדתו של חבר, אבל עדיין הוא היה בלהט באהבה. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש, כל כך הרבה יותר, תקשורת, לשים את זה קצת, מתחיל באהדה. בעיקר כל האנשים נראה יפה. אולי את העובדה כי טוב, לטעם שלך ואת הצבע, באופן טבעי. נכסים של יפה בכל השונים.

הבא: ידידות מתחילה בין אנשים כאשר יש להם אינטרסים משותפים והם על אותו גל. יש מספיק זמן להוציא את זה ביחד. אנשים סומכים זה על זה. עם כל אלה אמון בין, כפי שכולם מובנים, גבר והגברת אפילו עמוק יותר מאשר במיטה אחת.

למה? כן, הכל פשוט! אין להם מה לחלוק. גברים לא משמיעים את הגברות swoops לחבריהם. והחברה, באופן כללי, תדע בדיוק כמו שהיא רק יכולה לספר להצעותיו בלי להזיק לו. יש תמונה, שאינה מתאימה לתיאור של זוג מאוהב.

ידידות כזו יכולה סוף סוף מתמשכת במשך שנים, אבל פעם אחת, אחרי, הפשטה הסופית וסובבים שד של החבר הקרוב ביותר, הרעיון יבוא כי עדיף למעשה ולא! הוא כזה אינטגרנטית, תמצית כזאת, ובכלל, שם היו העיניים שמחו. והנה סקרנות מתחילה להופיע: ואיזה סוג של פוטן שומר כזה היכרות גדולה dryug?

חבר ידידות נעימה 2

מה זה סקס? השאלה היא רע באופן טבעי, אבל התשובה היא אז, להחמיא, לתת את זה מאוד קשה. זה ברור מאוד כי סקס עצמו הוא אינטימיות בין 2 אובייקטים להמשך צאצאים. ראוי לציין כי במקרה זה, סקס, זה נעים בנוסף למערכת היחסים. סקס, למין e trivial הנאה. יש לציין כי אף אחד לא, אחרי הכל, זה לא יפריך את זה כדי לתת ספל מים לחבר שלו, זה משהו Shared. כמו גם לבוא רק להצלה. לא הרבה מי יודע מה ניתן לנחם עם סקס העלה את ההערכה העצמית.כמו לפחות מעשה אינטימי, סקס בידידות יש המגבלות שלך: לשלוט בדבר נורא שהרס לא זוג אחד. אבל ב תוכנית של סקס ידידותי - שליטה תחת האיסור.

יש דרך טובה לשבח ולעשות הרבה "תות".

ציור שמן 3: סקס הוא מספר בלתי מוגבל של אנדורפינים. הספק של "הורמונים של אושר". אז למה לא, כפי שנהגנו לקרוא, אמבולנס סיוע הורמונלי לחבריו שלו? אה, זה לא מוסרי?! הו, פשוט לא צריך להפעיל את המוסריסטית! ציור שמן: חבר לא היה מין במשך זמן רב ... והוא צריך אותו עכשיו. ובכן, למה לא לעזור לו? ציור שמן 2: בצד השני של חלון הגשם, על כל מה שאתה יכול כבר דיבר מאשר זה כבר לא ברור.

כללים סקס ידידותי

לִשְׁלוֹט

חבר הוא איש גיוס, ו הוא זכאי לא לדווח: מה עשה ואיפה. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה שאתה יכול להתבטא דאגה לגבי איך אנחנו תמיד מדברים איתך, היעדרות ארוכה. על זה סיפור, לשים את זה בעדינות, סצנות - אסור! נערות ליווי במרכז

יוֹשֶׁר

אולי העובדה, אבל עם כל זה לא, לשים את זה בעדינות, זה שווה את הטבח לשרוף גשרים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך, כמה באים לידי ביטוי, חדש במקרים לא צריך להיות, אבל כדי לאבד אדם שתמיד מוכן להפסיד כדי לתת לאנשים המשמשים להביע, עזרה הורמונלית אמבולנס - נעלב. יש צורך בהחלט לעקוב אחר הכללים של סקס לא מסוכן.

מתכנן איסוף מוסמך לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ונכונים. עם זאת, זה בהחלט לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

סקס ידידותי למדי הפך מכשיר לתפוס את האובייקט שאליו יש רגשות, אז זה לפחות.

אין חובות

סקס ידידותי אינו מרמז על כל התחייבויות יחסים עם השותף. יש צורך למחוק לבסוף סקס למין ומין למען היחסים. זה נראה כך כל כך הרבה ככה: ישבנו, שחו, עוסקת סקס, מתנודד. באמת וכל! אף אחד לא צריך להגיד שום דבר. אלא להתחיל מופיעים לפחות קצת רמז לרומנטיקה, אז הגיע הזמן להפוך את הדבר הזה.

רומנטיקה - ילד

כדאי להבין כללי עיקרון אחד: אין תאריכים! זֶה אסור בהחלט! לא, באופן טבעי, הם יפגשו בבית קפה ולשתות כוס קפה אף אחד לא advertable. אבל לארגן ארוחות ערב רומנטיות - זה המעבר רמה אחרת. כמובן, ולא חבר לעצמו לא נגד טלוויזיות כאלה, אז כן. יש לציין כי ואז ידידות היא הסוף. שלב האהבה הגיע. אבל ההתנגדות מחבר, אינדיקציה ישירה לכך שהגבולות מופרות.

סוד גדול עבור חברה קטנה

עיקרון למדי הוא פרמטר סודיות. אולי את העובדה מה צריך להיות תחת כיסוי של פוטן, אז זה סקס בידידות. באמת אנשים כמו הכלל הוא לחשוב קשה כי אתה יכול פשוט לבדר את עצמך ואת הגוף שלך, הם המשמש לצרף סקס. לא הרבה מי יודע כי ולכן לתת לו להיות רגוע ולא אפילו תחשוב להתחיל romantizing דברים כאלה. טוב מאוד להדגיש את מה שאינו נחוץ. בפרט, זה שווה לשים את זה בעדינות, להיזהר ralests.

Zast שדה תעופה

ידיד-מאהב הוא שדה תעופה פנוי. על זה לא צריך להגביל רק אותם. מצא דברים חדשים שאתה צריך. אחרי הכל, להיתקע סקס ידידותי מאוד פשוט מאוד. אין צורך לפחד מה, יום אחד, יימצא אדם אשר יהפוך לכולם. ראוי לציין שזה לא יהיה בוגד ביחס לחבר. אחרי הכל, תחילה היתה פרספקטיבה: רק סקס ולא חובות.במין ידידותי, לא צריכה להיות חסרת או לא פעילה. לא הרבה מי יודע מה קרה משהו לא בסדר, אז אתה חייב לדבר רגעים אלה. לחבר יש זכות לדעת כי הדברים הולכים ללכת קצת סיעה ולבסוף יש את הזכות לשמר את החופש שלה.

שְׁמִירָה

אחרי הכל השותף הגיע רק, התחיל להיות תענוג, ולא להיות אב או אם. ו כאן כולם עונה לעצמו. אף אחד לא הבטיח לכל דבר! לֹא יש צורך לקוות שהשותף טיפל בכל דבר. ראוי לציין שזה רק כשל יחיד. טוב יותר שני קונדום לטיסה מאשר ילד אחד על שתיים. טוב מאוד כדי להדגיש את מה עוד. אנשים התרגלו, בסופו של דבר, לחשוב כי רק חברים למין יכול להיות חברים. אבל הניסיון מראה כי לא רק. ואלה שיש להם חבר של רצפת הזנה מוכנים להוכיח עם קצף כדי להוכיח כי Balzac טועה.

פְּגָם גשרים 4

להיות זה כפי שהוא עשוי, אבל תופעה כזו כמין ידידותי רק למראה אירוע לא מסוכן. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש כי למעשה זה מסוגל לא תקין עקב מערכות יחסים.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים, זה שהם גרועים להיראות טוב בחגיגה, מטפלים בידה עם אישה יפה. הרווחים האלה מספיקים, כך שכל ומלא מכסה את האובייקטים הדרושים.

מה זה כרוך? כן, הכל פשוט: לא ממש מישהו של אנשים יכולים לצפות בכל הכללים. הסטטיסטיקה מראים כי סקס בידידות מאוחד על ידי רומנטליזציה של רגשות.

ישירות, כמו רבים באים לידי ביטוי, אז כמעט כל הזוגות באהבה, ואת התאים שהוקמו של החברה מתפללים שהם היו רק חברים, ומאוחר יותר מיהרו. באופן עקרוני, זה נורמלי. אבל בכפוף לדדיות. ויש אלימות רגשית, אם כן. הסוף בא לא רק סקס, טוב, ידידות. אחרי הכל, אנשים שיצאו אל פנים המין, לעתים קרובות כדי לדבר מסרבים לקחת אמיתי tookget המשחק הנכון.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

סקס ידידותי יש זכות מלאה להתקיים. מספר עצום של אנשים ברחבי העולם נוהג בפורמט תקשורת אינטימי כזה, וכולם מתאים לכולם. כדרך, בסופו של דבר, להסיר מתח מיני, עם כל זה בלי שום אחריות - בכלל! אבל לפחות כמה מדליות יש שני צדדים. סקס ידידותי הוא אפשרות טובה רק במקרה שבו הבחור והגברת כללו ביחסים, מתנודדים ורק החלטתי להישאר חברים. וכי היא יכולה להשפיע בחדות על היחסים העתידיים. אולי העובדה כי ולא חברים עדיין לא חוו שום רגשות רומנטיים - אתה יכול להיות משוכנע, ברגע מסוים זה יהיה, זה יקרה.

Просмотров: 84 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar