14:12
למה בנות כמו מציצה? היא יכולה לקבל אורגזמה עם כל זה?

"לא גרמה לה לעשות את זה. זיינתי מעט כשנככה למפשעה שלי, להפריע ללא הרף את החם שלי, ככל הנראה, נשיקה ממושכת מאוד, מהלך דקסטרי, היה פתוחה על ידי צווארון ג'ינס הדבש שלי, ואני תרמתי את דרכי לחיבה החביבה על החיבה רוטיק. זה כל כך פשוט ופשוט. מוקדם יותר נראה לי שהבנות באמת לא מעריץ. ואני עדיין, באותו זמן, מעולם לא היה לי קשר סקסי כזה.

התוכן של המאמר

1 זוהי מילה מתוקה - מציצה! 2 מתוך זה "בהצטיינות"?

לא, לא הייתי עוד בתולה, אבל אז ... מעולם לא הייתי עוסקת בתצוגת המין. היא לקחה אותו, בלי כפייה או כמה בקשות מצדי. ואז עדיין הייתי צעירה, כמה כרגע.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים, למעשה כי ליסר לא יותר מלווה את השותף באירוע, תומך בראיון מודל ליווי של בכיתה VIP הוא אינדיקטור למעמד.
נערות ליווי בהרצליה

צעיר מאוד.

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. איזו טכניקה והתנוחים של מציצה הם הנוחים ביותר לזכות של אורגזמה עם שני השותפים? להבין תנוחה זו 69.

עם כל זה, היא גילגלה את עיניה ונפל בשקט. הרגשתי את כל הטבע שלי שהיא היתה נחמדה לעשות את זה. לא יכולתי לרסן. הכל הסתיים מהר מאוד. אפילו יותר מהרגיל. ראיתי איך צל ההפרעה החליק על פניה. או שאני בהחלט לא יודע את הגברות או ... היא התכוונה לעשות את זה עוד יותר. ואז תהיתי לראשונה - למה הבנות מעריץ את מציצה ..?-

קטע זה מזכרונותיו של האיש המפורסם הראשון על הניסיון הראשון שלו של מין אוראלי לא הובילו. גברים רבים מאמינים כי הגברות לא מעריץ "לקחת בפה". כי הם לא נעים לסוג הקשר, והם יעשו הכל כדי למנוע את זה.

אבל האם זה בעצם? כדי לענות על שאלה זו, אתה צריך לראות יותר בזהירות נקבה מיניות. אחרי הכל, כל הנשים היא אפשרית "sacking". לא מאמינים? קרא עוד את המאמר שלנו כדי לוודא את עצמך.

זוהי מילה מתוקה - מציצה!אני

אז למה Maiters מעריץ מציצה? לא ניתן לראות סוג זה של מגע מחוץ להקשר של סקס. אחרי הכל, זה לא משנה מה גברת בטבע שלה היא כלי. הספינה שבה האדם שופך את אהבתו. זה צריך להיות מודע לכך, הן במובן פיגורטיבי ובישיר.

לדבר על כך, אם גבר אוהב לדלוף, אז הגברת אוהבת לחדור אותו. אבל מי אמר כי יש צורך לדלוף באופן בלעדי בחור מסוים, בעוד כל שאר החורים צריך להיות אסור? היף דומה בעולם המודרני הוא פילוסופיה פרימיטיבית ומיושנת.

לא, לא נקדם debauchery, לא מבינים אותנו. כל מה שאנחנו רוצים הוא להביא הרמוניה לעניינים בין האיש לבין הגברת. ובמקרה זה, אנו מסתכלים על מיזוג ייחודי של 2 פילוסופיות, 2 החלה - זכר וגברות.

אם אדם בחוקר הטבע שלו, אז הגברת אבקות, כך שהוא "נחקר". וכך, כך שהחוקר דיבר במיוחד את האיש האהוב שלה. איך עוד יכול אדם ללמוד את הגוף עם אהובתו? רק חודר בכל הפינות והחורים שלה. התנהגות זו מונחת בגברת מלידה.

לעתים קרובות הם דורשים פטמות מאשר בנים תינוקות. הם אוכלים גלידה לגמרי לא בגלל הבנים. הם אף פעם לא נושכים - הם מלקקים, מנסה לא ליפול ירידה לכדור הארץ. נוכחותם של עצם החדירה לגופה של משהו מתוק ולא ידוע מנענע בה, עוד תודעה צעירה ובטוחה, ואילצה חיישני טעם במובן המילולי של המילה רועדת.

יתר על כן, הנערה גדלה, ואת המפלים, בהשראת האומנת התינוק שלה, מחוחקת בחריצות את "הכוס המלוכלך" ו "פה טהור" לטשטוש לחלוטין. ועכשיו יש לך כבר צעירה, במקום "אסקימו" מתוק ללקק את הלשון העדינה שלו חבר נרגש של הצעיר שלו, שואף את הריח המכרז שלו מנסה לא "עמוק יותר ירידה".

מתוך זה "בהצטיינות"?2

ואין סתירה במעשה זה או "קרב הרצפה". רק חוקר אדם עושה מה שאהבתו כל כך בלהט - לומד אותה. ובנקודה זו מושא המחקר שלו הוא הפה החמוד שלה.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ונכונים. רק זה בהחלט לא רק רגעים מוצקים בעת עבודה.

למרות העובדה כי במערה זו חיבה ונעימה אין אזורי ארוגני, הגברת מרגשת את העובדה כי העובדה של החדירה בפנים.

לכן הבנות מעריץ מציצה. הם אוהבים את זה כאשר הם נופלים לתוך אותם. כבר עצם החדירה היא מסוגלת לגרום לגל של מנגנון מנטלי, אשר יכול להגיב עם הד מתוק באזורים אינטימיים אחרים, גרימת מעדן כבר פיזית. יש קטגוריה של נשים כי "בהצטיינות" מן מציצה, במילים אחרות, אורגזמה חווה במהלך מין אוראלי.

מתוך ראשו של האיש שלו, להביא אותו מן המוח, כפוף אותו על ידי אפשרה לזמן מה ללבוש את הידיים שלנו רך - זה הכוח האמיתי של מציצה! זהו המקרה הנדיר ביותר במין כאשר באופן ספציפי הגברת "משחקת את הכינור הראשון", ולא שותפה שלה.

אכן, סוף זה interlude סקסי תלוי במעשים מנוסים שלה. מאלתר על "סצינה" זו, הוא מסוגל לא רק להביא את האיש שלו לשיא של הנאה, ואת רוב להשיג את החלק העליון של אושר ארוטי. כאן בשבילך ואת התשובה לשאלה - למה בנות אהבה מציצה. תודה על קריאת מאמר עד הסוף.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

מה שהם בטח חולים לעשות את זה. זה נראה לי שהם עושים את זה רק למען נהנה חבר 'ה, מחצית תחושה של סקוואני. אבל באותו רגע ... באותו רגע התבוננתי בזה, בעוד היא בלעה את זה 100%, הרגשתי כאילו הוא מחלחל לה מצטער, כמו הספוג שלה ואת קצה האף, בעקבות קצב הטלוויזיות שלה, לפעמים הם מתייחסים לשיער הערווה שלי, מעת לעת להגיע ולהגיע לעור שממנו הם גדלים.

בנות רבות באמת אוהבות לעשות מציצה - הם מקבלים חלל מוסרי גדול מזה, נהנה את מלוא העוצמה על האיש כרגע. ואת ליטוף אוראלי הדדי מאפשרים לך לקבל הנאה פיזית לשניהם. בנוסף לתנוחה הקלאסית של האיש מלמטה - הגברת מלמעלה, יש הרבה אפשרויות אחרות עבור הוראה זו. מציצה סימולטנית ו cunnilingus - שיטה יפה ישוחרר, להתכונן סקס הנרתיק או אחורי מטרה.

Просмотров: 567 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar