15:26
כמה זמן שווה לשלם foreplay וכיצד הוא משפיע על סקס?

היעדר פרלוד (או זמן לא מספיק) - הסיבה העיקרית אשר אורגזמה מקבלת רק אחוז קטן של נשים. כמובן, אז מיומנות של השותף מקבל ברשימה זו, את היכולת של הנערה עצמה להירגע ולקחת את הגוף שלהם, נוחות פסיכולוגית בין אוהבי. אבל זה מן הסתגלות של זמן ואיכות של פרלוד שווה להתחיל את דרכם אורגזמות בהירות.

התוכן של המאמר

1 למה יש צורך בהקדמה? 2 כמה זמן צריך prelude מושלם האחרון? 3 וכמה סקס טוב צריך להימשך?

למה נדרשת הקדמה?אני

מבחר עצום של חומרי סיכה לכל טעם בחנויות המודרניות ובתי מרקחת אפשרו סקס נוח כאבים, אפילו בלי ללטף מוקדם.

לספק חלומות משלך בישראל יסודי, אם אתה מודל אלגנטי מאוקראינה. העבודה בישראל תוכל פנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 5500 יורו.

ועדיין מהר מאוד.

אדם מספיק כדי לסחוט כמה טיפות של חומר סיכה מלאכותי על היד מן הבועה היקרה, להחזיק אותה באזור השותף הפנימי מוכן. אתה לא יכול להטריד את הלטיפה ואת עירור של הילדה.

כמובן, כזה מהיר ולא מקפיא גם יש יתרונות שלה. לפעמים אתה רוצה את זה. לדוגמה, כדי להשיג תחושות בהירות חדה בתנאים קיצוניים יוצאי דופן.

אבל אם אתה כל הזמן לתרגל רק את זה, הסיכויים שלך להשיג אורגזמה יהיה שואפים לאפס. אחרי הכל, אתה, כדי לכוון למין יעיל באיכות גבוהה, בכלל לא להסתכל מספיק על החבר שנבנה. כאן יהיה האיש צריך לעבוד יותר רציני.

עם פרלודים נכונים ומספיקים באישה:

פטמות מתנפחות ונעשה רגישות רבה יותר. משמעות הדבר היא כי נגיעה באצבעות, השפה מתחילה להיות נתפסת יותר בהיר. גירוי מוסמך של הפטמות יכול להגדיל מאוד את ההנאה שלך מכל התהליך. אם הפטמות לא נרגשות, נוגעים בהם עשויים להיות לא נעימים ואפילו כואבים; קירות לחות של הנרתיק. חומר סיכה טבעי מודגש, אשר "עובד" במהלך המעשה המיני הוא הרבה יותר טוב מכל חומר סיכה יקר באיכות גבוהה; אורגנים פנימיים. קודם כל - הרחם. משמעות הדבר היא כי אפילו חדירה עמוקה לא נותנת את הכאב הנערה ואינה מובילה לפציעות; מקלות דם לעומס. וזה מגדיל מאוד את רגישותו. זה אומר להשיג אורגזמה קליטלית זה אפשרי הרבה יותר מהר וקל יותר. אם אתה מנסה לגעת הדגדגן רק באמצע שיעורי הבית, תוכלו להבחין כי זה לא מביא את זה רגשות מיוחדים בהירים. באופן דומה, מתרחשת כאשר סקס ללא מספיק משחק מקדים. הדגדגן הבלתי צפוי קשה להתקשר ל"נקודת העונג ", שהיא למעשה לאחר הכנה נכונה; שינויים פסיכולוגיים. אתה לא סביר לרצות, לראות אותי אפילו זין יפה מאוד גדול, אם בעיות העבודה בעבר החליטו ברגע. ואת preelude מספיק מאפשר לך להירגע, לכוון למין ולהשמיע.

הקדמה היא לא רק מלטפת, ליטוף של אזורים אינטימיים. האפשרויות של כדור זה הן אינסופיות.

עבור כל ילדה, הקדמה מושלמת היא סוג של שילוב מיוחד של פעולות, מילים ותצוגות. כמה אהבה סטירות וביטוי של כוח זכר עליהם לפני סקס. אחרים - תנועות חושניות רכות.

או בכלל מעדיף להתחיל תהליך של שיחה פרנק על נושאים של עניין. ורק אחרי - ללכת לכל סוג של ליטוף.

אגב, ב הקדמה, אתה יכול לכלול בבטחה לא רק את האינטראקציה של שותפים במיטה, אלא גם מעשיהם מיד לפני המעבר לתהליך הראשי. לדוגמה, ארוחת ערב רומנטית, אימוץ משותף של אמבטיה, צופה בסרט ארוטי או קריאת סיפורים נושאיים.

כל זה גם מגדיר לחלוטין גל סקסי. ובמיוחד חשוב לנשים.

שיחות ראשוניות יכולות להיקרא תענוג רגשי מיוחד. מקבל את זה בעתיד הנערה כבר הרבה יותר קל לכוון עבור יחסי מין מלא. ולהמשיך להירגע פיזית בתהליך. דירות דיסקרטיות במרכז

כמה זמן צריך prelude מושלם האחרון?2

אין פרלוד אידיאלי, מתאים לכל. עבור כל אדם זה שלה.

התקופה הרצויה של prelude תלוי במצב רוח ביום מסוים. לפעמים אתה רוצה זמן רב בעדינות גיהוץ אחד את השני לפני שתמשיך למין. ועוד זמן - זמן קצר לאחר זוג נשיקות נלהבות והכרה זה בזה ברצון בהיר להגיע מיד למקרה.

לכן, אתה לא צריך לנסות למצוא את מספר אופטימלי של דקות עבור משחק מקדים. לכל אחד יש משלה ומסוגל לשנות את היום מיום מיום.

אבל אם אנחנו אומרים עובדות קונקרטיות, ואז סקסולוגים שים לב כי זמן ההקדמה הממוצע הוא 7-20 דקות. ועם מצב רוח רע, היעדרו של מצב הרוח המתאים, כאשר הראש ממלא את המחשבות, רחוק ממין, ייתכן שיהיה צורך להיות הרבה יותר זמן.

ליטוף ראשוני ארוך לעזור לעבור מעניינים יומיומיים במיוחד עבור סקס.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה נפשית לא קל. אנשים עשירים בישראל אינם משמשים לציבור להציג נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את הסטטוס יעשה חברה מצוינת.

ולהרגיש את הגוף שלך.

לְנַסוֹת:

להירגע ולא לחשוב על הזמן; לא משקפים, והאם המחצית השנייה נמאס לליטוף; אל תנסה למהר את עצמך ואת "כוח" מתרגש במהירות.

אל תתמקד בדמות ספציפית - זמן מושלם עבור משחק מקדים. ובוודאי לא רואה את השעון, וציין: "הנה עוד 8.5 דקות ואני אגיע לשיא של התרגשות. תמיד לנסות לנווט בלעדית על הרגשות שלך.

וכמה סקס טוב צריך להימשך?3

משך המין באיכות גבוהה הוא גם במידה ניכרת עבור כל אדם. חלקם קוראים "מין טוב" כמה דקות של תנועות אינטנסיביות, אחרים - כמה שעות של ליטוף ארוך אינסופי.

מעניין, על פי הרופאים, יחסי מין בריאים רגיל צריך להמשיך לפחות 1-2 דקות. זה נוגע לגברים חיכוך ישיר בתוך אישה.

אם שפיכה מתרחשת קודם לכן, זה כבר שווה לחשוב כאן, ואם הגברים יש בסדר עם בריאות. הסיבה לתעודת המין הקצרה ביותר יכולה להיות:

התרגשות מופרזת ולא היכולת לרסן את עצמה; אוננות פעילה לפני התהליך; ברית מילה אחרונה; מחלות שונות של מערכת גנאי.

משך הזמן המרבי של יחסי מין הוא אדם מאוד. אבל, על פי הסטטיסטיקה, רוב הנשים מעדיפות שהוא נמשך לא יותר מ 10-15 דקות.

אחרי הכל, היכולת לקבל אורגזמה במידה פחותה משפיעה על משך ועוצמת החיכוך עצמם. הרבה יותר חשוב איזה תנוחה נבחרה, איך בזהירות אישה מוכנה לפעולה מינית, כמה טוב האיש והיא עצמה מכירה את גופה. ואת הראשון של כל - מספיק באיכות גבוהה הקדמה.

Просмотров: 95 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar