18:15
כיצד לחשב איש עשיר: מדריך קצר עבור Escales עבור Chipping "NishcheBebrodov"

אם אתה עובד עבור סוכנות ליווי או באמצעות מנהל אישי, לא יהיו שום בעיות עם לקוחות חדל פירעון. מאז גברים עצמם התייחסו לשירותים מסוימים ויש להם מושג על מחירים. אבל בנות רבות מעדיפות לחפש לקוחות לבד באמצעות אתרי היכרויות או לפרסם את עצמם ברשתות חברתיות. למרבה הצער, גברים לעתים קרובות אוהבים להביא את הסטטוס שלהם ואת ההכנסה, ולכן זה יכול להפוך לאובדן זמן. בנוסף, במיוחד אנשים ערמומיים יכולים לנסות לקסם אותך בתהליך של תקשורת לטווח ארוך לשכנע מפגש חופשי, משחק רגשות ומבטיחים "אוהב אותך לארון". ברור כי זה מים טהורים וגירושין ובחור רק רוצה להוסיף פגישה עם אישה כה מדהימה עם בנק חזיר כמוך. נערות ליווי בקריות

למה digitize גברים חדירים?

אסקוגר אינו זונה שמוכרת את גופו ללא ניתוח. עבודה בתחום מעמד הפנאי ויוקרתי. אם יש לך בא להכנסה גבוהה, אם אתה רוצה ליישם את כל "רשימת המשאלות" שלך ולהבטיח את הצרכים עבור מזון טעים ושימושי, בגדים יקרים ולינה נוחה, אז אתה צריך לחפש לקוחות של רמה המתאימה. רק סטטוס וגברים עשירים מוכנים לשלם כסף גדול בעוד כמה שעות בחברה שלך, רק הם יכולים להשאיר עצות טובות כמו מתנה לפנקות מעיל פרווה חדש או טבעות. אם האיש מרוויח קצת בקושי מסוגל לגרד את זה איתך, אז לא בונוסים יכול להיות דיבור. אני כמעט אפס. בנוסף, pickuparts חמודים וצעירים רבים אוהבים להעמיד פנים שהם אנשי עסקים עשירים לראות ראש בנות, לדבר על אהבה ולספק סקס חינם. לכן, לא במראה, מילים יפה והבטחות. בדוק את הפירעון של הלקוח הפוטנציאלי לפני התמודדות איתו. אחרת, תישאר בלי iPhone וכסף, אבל עם "אטריות רומנטית" על האוזניים.

מה אני יכול ללמוד על גבר בפרופיל באתר היכרויות או דף רשת חברתית

אם אתה רוצה מיד לחתוך את כל nishchibrudes, אז זה שווה להסתכל על התמונות בזהירות. אם לאדם יש תמונות על רקע של מכוניות יקרות, פנים יפה או תמונות זרות מבתי מלון, אז זה יכול לדבר על רמת ההכנסה המתאימה. גם לשים לב לבגדים: חליפות מסוגננות, דברים ממותגים, אביזרים יקרים - כל הסימנים האלה של אנשי עסקים עשירים. עם זאת, האיש העשיר ביותר של סטיב ג'ובס (מייסד אפל) הלך בגולף שחור מתוח וג 'ינס מבושל, ואת הבורא של הרשת החברתית פייסבוק הוא דולר מיליארד דולר מארק צוקרברג כמו נער ישב, ולכן מידע נוסף ניתן למצוא רק דרך תקשורת ישירה.

כיצד לזהות את מצב מצב התכתבות?

ראשית, כדאי לשים לב לסגנון התקשורת. דיבור, לפחות, צריך להיות מוכשר וללא שגיאות. ובכן, לא יכול להיות אדם שאינו יסודי בכללים של השפה הרוסית, להרוויח כסף גדול.

שנית, אין צורך לשאול ישירות על הכנסה, זה יכול להפחיד אדם, כי אף אחד לא אוהב בנות mercantile. לפני שמציע את השירותים שלהם כרכורה, אתה יכול בזהירות לגלות את רמת הרווחה של "אובייקט" פוטנציאלי ". זה יעזור שאלות מובילות על מה שרק אדם הקשור לחיים מפוארים יכול לדעת. לדוגמה:

  • שאל אותו על מהלך המטבעות היום, אנשי עסקים צופים בו כל הזמן.
  • לגלות איפה הוא היה צריך לטוס בזמן האחרון, כמה הוא מעמד עסקים עכשיו.
  • שאל איזה בתי מלון הוא בוחר כמה הלילה נמצא בסוויטה?
  • שאל על מותג המכונית, הטלפון או השעון.
  • למד, אם יש לו בטוח.
  • שאל, אם הוא משקיע, מימון סטארט-אפים או מה עושה עודף הכנסה?
  • שאל, אם הוא משתמש בשירותים של צוות כזה כמו שומר, מנקה, הנהג אישי, וכו '.
  • אם גבר חי עם אמה, הוא נסע ברכבת התחתית, ושמע השקעות רק בטלוויזיה, הוא לא יוכל לענות על השאלות האלה. ואם בן שיח שלך מעורר, מדבר על טיולים זרים, מתגאה ג'יפ יקר ומבין מדוע הבית בטוח, אז אתה יכול בבטחה לכלול קסם ולהציע לו את השירותים שלי.

    סגנון חיים יספר על גבר

    אם אתה די האחרון בתחום של ליווי, מהסס להיות כל כך אסרטיבי ולא רוצה לשאול שאלות אישיות כאלה, אתה יכול ללכת לגמרי על ידי עקיפת. שאל, כמו גבר מבלה את הזמן הפנוי שלו והוא יש תחביבים. אנשים עשירים משחקים גולף, רוכב יאכטה, לרכוב על לצוד, עוסקים בקיצוניות, לאסוף מטבעות מתכות יקרות. ואם הוא מדבר על היציאות על קבב עם חברים וברים במסיבות בבר לכבוד משחק הכדורגל הבא, אז זה בבירור ההכנסה שלו לא גבוה מדי.

    אם לאדם יש מספיק כסף, הוא יהיה נדיב עם בחורה. לכן, ללא בעיות, זר פרחים יישלח כמחמאה, לשלם לטיול לטיול יסיר את הדירות הטובות ביותר במלון שלך עבור השהייה שלך. הוא יהיה בחופשיות לשלם את כל השירותים במחיר ולא לנער על קצה. ומה עוד צריך ליווי לאושר?

    Просмотров: 88 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar