18:03
כיצד להפוך לעבוד מוצלח ליווי

עבודה בליווי היא עיסוק אחראי ומרגש. והכי חשוב - רווחי מאוד, במיוחד אם אתה להשיג הצלחה מסוימת בפעילויות שלך. כל בחורה רוצה לקבל כסף גדול לעבודתו, ולכן, כל אחד מבקש להצליח בתחום הפעילות שלו. עם זאת, מישהו מתברר טוב יותר, וכמה נערות להישאר באותה רמה כמו בתחילת הקריירה שלה.

איך להיות מוצלח להרוויח עוד יותר כסף עובד ליווי? יש כמה סודות שיעזרו לך להשיג גבהים בתחום הפנאי. https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

מראה חיצוני

ב ליווי, לא רק יפהפיות צעירות של המודל מראה עבודה. נשים רבות הן בכלל לא כמו מודלים ואת הגיל של אותם עשוי להיות 30 ואפילו ב 40 שנה. הם מאוחדים על ידי אחד - הם מטופחים היטב תמיד בצע אותם. הנערה מן המלווה צריכה תמיד להיראות כמו מאה נקודות, בין אם זה קליטה חילונית או שידה ליד האש.

לשים לב לסגנון שלך בבגדים, להרים את האיפור שלך ואת התספורת. בהתחלה, עדיף ליצור קשר עם מומחים אשר תיצור תמונה מסוימת: מעצב יהיה לאסוף בגדים, קוסמטיקאית יגיד לך איך לטפל בעור ולהחיל איפור, ואת הספרית ישים את השיער שלך בסדר.

אין יותר קטן בעבודה, אז לשים לב למניקור, לא לשכוח בקביעות לעשות הסרת שיער ולעקוב אחר הבריאות שלך. תן ללקוח ולא להבחין מה הציפורניים שלך צבועים, אבל התמונה הכללית יהיה מוטבע בזיכרונו. בנוסף, המראה שלך הוא אינדיקטור להצלחתו של אדם, כך שיש צורך לנסות לא רק עבור הלקוח, אלא גם עבור אחרים.

היבט פסיכולוגי

גברים אוהבים לשלוט ולהיות המנהיג בכל. תן לו את זה. גם אם יש לך רחוק מן הטבע, אתה לא צריך לממש את זה תוך כדי עבודה בליווי. להיפך, אתה צריך לנסות לרצות אדם. נערה מנוסה בהכרח מנתחת את ההתנהגות של הלקוח ומיד לקבל את הטקטיקות הנדרשות של התנהגות.

אם אתה רוצה להצליח ללוות, אתה חייב ללמוד למצוא שפה משותפת עם אנשים שונים לחלוטין. לעבודה תצטרך לתקשר עם גברים, ונשים בגיל שונים ומעמד חברתי. אתה צריך ללמוד לשמור את השיחה על כל נושא, לעשות זאת, כל הזמן להרחיב את האופקים שלך ולהמשיך מעודכן עם האירועים החילוניים האחרונים.

בדרך כלל היכולת לתקשר מגיע לבנות עם ניסיון. לעתים קרובות יותר יש לך בפגישות עם לקוחות, יותר לתקשר עם אנשים שונים, מהר יותר הקריירה שלך יעלה. כמובן, אם אתה עושה את המסקנות הנכונות לתקשורת זו.

Intima

אלה שעובדים בליווי יודעים היטב כי סקס הוא לא בכל מרכיב חובה של המקצוע שלהם. יתר על כן, גברים בוחרים את בן לוויה שלהם על ההעדפות המיניות שלהם, אבל מבוסס על פרמטרים אחרים. הם מנתחים כיצד ילדה אחת תתקבל בחברה שלו. עם זאת, לקוחות רבים מעדיפים לאחר ליווי כדי לארגן תאריך אינטימי.

כל נערה מחליטה לעצמו עצמה, היא תספק שירותים אינטימיים או לא. ההצלחה יכולה להיות מושגת ולא לקיים יחסי מין עם הלקוחות שלך. אבל ללא ספק הווילונות, שאינם נגד סקס, הם ביקוש גדול תמיד להשיג רווחים גבוהים.

קח ילדה פתרון גורלי יכול בכל עת של הקריירה שלו. ראשית, אתה יכול להתחיל לעבוד מלווה כדי לוודא כי אף אחד לא יחייב שום מין ללא הסכמתך ממך. ולאחר מכן - הבחירה היא רק בשבילך!

Просмотров: 82 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar