08:04
אופי מיני שונה? Sexologists ממליצים לעשות שותפים

כי ברוב המקרים אנו משקיעים במושג "מיניות"? אין ספק, מראה חיצוני ואטרקטיביות. אבל פסיכולוגים אומרים שהכי חשוב הוא כריזמה סקסית. השוואה סקסית של גבירות וגברים הם לא רק קבוצה של פעולות והאורגזמה הבאה, ואת היחס של שותפים לקרבה אינטימית. ברור שהגברות והאורגניזם הגברי מגיבים אחרת למין ויש להם יחס אחר כלפיו. איך זה מוצג?

התוכן של המאמר

1 ההבדל באופי סקסי של הרצפות 2 מהם סוגי הדמות המינית? 3 הם תווים שונים תואם?

את ההבדל באופי המיני של המין

מה המשמעות של סקס לגברת? זוהי פרלוד, מכינה לכינה, נשיקות, נוגע. מה שנותן לה הרגשות שלה. מה עושה סקס עבור זכר? זה, תחילה, תהליך של יחסי מין והישג של אורגזמה. גברים מתווכחים בצורה נכונה יותר, הם אינם רגישים לחוששות עודפת. אינטימי אינטימי עבורם היא הדרך ליהנות.

להיות במערכת יחסים, הגברת משלמת את תשומת הלב הגוברת של החיים האינטימיים, למען הפעולה המינית שלה - זו הזדמנות לקרוא בן זוג, לקבל את אהבתו ותשומת לבו. הגברת ניתנת לדין, אפילו לא מקבלת אורגזמה. זה עדיין מתייחס לחבר 'ה, אז במהלך הפגישה, הם צריכים להביא את המקרה עד הסוף, אחרת תחושה של חוסר השלמות נשאר, אי שביעות רצון.

אורגזמה זכרית מתחילה ומסתובכת בגבולות האיבנים איברי המין, לא קשה להשיג זאת ולמעשה במהלך יחסי מין עם לפחות כמה שותף. ליידי אורגזמה הוא multifaceted, זה לא מתרכז רק בשלב מסוים, זה עמוק יותר אינטנסיבי, אם גברים של. לכן, לקבל הנאה ליידי הוא הרבה יותר קשה, כי היא צריכה קשר חושני, אהדה.

השוואה סקסית ביחסי אהבה: גברת ואדם, איך הם מתנהגים במיטה? לדברי סקרים ומחקר, רוב הגברות הן עדינות ופסיביות במיטה, הם מועברים על ידי רגע הקרבה והם בשלב זה בשיא הפעילות החושנית. זה עדיין קורה לאיש? זה יותר אגרסיבי, מכריע ומטרתו לסך הכל. אפילו במיטה עם גברת אהובה. מה הוא ברוב החלומות?

כן, במיוחד על סקס. אם יש לו גברת, הוא חולם על יחסי מין איתה, ממש בכל רגע. גם אם הוא מכריז שהוא חושב על חיים ורומנטיקה, סביר להניח, הוא פשוט מטפס. נשים פנטזיה, להיפך, ברוב המקרים קשורות לחלומות רומנטיים ואהבה על האדם האהוב. אחרי הכל, זה קורה לעתים קרובות מאוד כי אישים עם חוקה מינית נמוכה לא יכול לקבל הנאה אמיתית ממין בגלל דחיסה משלהם, נוקשות, הערכה עצמית נמוכה. באופן עקרוני, כך שהאדם הבין זאת והבין, ואז הוא נשאר רק כדי להבין את המצב עם פסיכולוג משפחתי מנוסה. יש לציין כי ההבנה של המשימה היא כבר מחצית הפרורה. דירות דיסקרטיות בצפון

מה גורם לאיש? סביר להניח, הוא פשוט דחה לישון בלי כוחו. הוא עשה את עבודתו וקיבל תענוג.

בישראל אין דעות קדומות לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים מוסריים גבוהים. הכל הבין כי היום הנמלון רק רואה רק את הלקוח במקרה, מבטיח את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP הוא אינדיקטור למצב.

הכל פשוט מאוד. וזה לא אומר שאהבתו ורגשותיו עברו, הפסיכולוגיה שלו היא רק כך.

מה הם סוגי הטבע המיני?2

השוואה סקסית: גברת ואדם, מה הם הדמויות? פסיכולוגים אומרים כי עבור השוואה טובה של גברים וגברות צריך להיות מודע לחוקה המינית שלהם ואת החוקה של בן זוגו.

הטבע הסקסי הגבוה ביותר

זה סוג של אנשים יש נטל גדול עבור החיים סקסי, התלהבות לבדיקות שונות. נציגי סוג זה לא מעריץ את הפרוזות הארוכות של חיבה, ברוב המקרים מעשייהם מופחתים לבעין מהירה. נתוני אישיות חווים רצון מתמיד של קרבה אינטימית, מוכן לשנות את השותפים המיניים. סקס עבורם הוא ההיבט העיקרי במערכת היחסים, כדי לסבול שאין דומה להם הם לא רוצים.

סקס באמצע

אנשים אלה חיים חיים אינטימיים יציבים, אינם שונים בבדיקות, במיטה מעדיפים להתנהג מאופק. אם כי מעת לעת הם מגלגלים את משבי התשוקה. הכל מהכל. הם מאופיינים בשינויים אינסופיים: הסערות הסקסיות, ואז אדישות מלאה לקרבה. אנשים עם אופי ממוצע צריך סקס על פעמיים בשבוע, אבל בהיעדר שותף מתאים יכול להימנע ממנו במשך זמן רב.

ביחסים, אישים כאלה לשים לב להשוואה, אבל לא קרוב. לבחור שותף להתאים ביסודיות. ייתכן שיהיה קצת זמן לשנות את השותפים לעתים קרובות, אבל בקרוב לעצור את הבחירה שלך על אדם אחד.

טבע סקסי קטן

אנשים אלה למעשה אין תשוקה לחיי מין קבועים, כי הם יכולים להימנע השנים הארוכות וארוכות מכל אנשי הקשר.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה יפה.

ביחסים על העיקר שלהם - אלה רגשות, אמון, מין משחק את התפקיד האחרון. סוג זה ניתן לייחס לאנשים ביישנים ולא רווחיים שאינם מסוגלים להביע את התשוקה והמיניות שלהם.

ברוב המקרים, הגברות מסוג זה לפעמים יש אורגזמה, ועל הכשרון שלה צריך גירוי של כל אזורי ארוגני, פרלודים ארוכים והתרגשות.

הם תווים שונים תואם?3

השוואה סקסית: גברת ואיש של חוקה מינית שונה יכול לחיות בשמחה? פסיכולוגים נותנים תגובה מגוונת. באיגודים אלה יש גירושין ובגידה. Sexologists אומרים כי גבירות וגברים עם חוקי מין נמוך ובינוני יכול לבנות אמון דברים חזקים, אבל יצטרכו למצוא פשרות במקרים מסוימים ולהיות מסוגל לשים את עצמם במקום אחר של אדם אחר. כי עדיין נוגע לשותפים שונים לחלוטין? איגודים כאלה נידונים להתמוטטות או לקיום שאיפוג. ההתפתחות הנמדדת של היחסים בשיתונים של הטמפרטורות ההופחות עשויות להיות נצפות רק על הצעד היכרויות המקור. עבור פיתוח ללא דופי של מערכות יחסים והבנה הדדית מלאה, שותפים יש צורך עם דמות מינית דומה. במקרה זה, האיש והגברת יודעים מה הם רוצים ממין. יכול לדון תשוקות ופנטזיות משלהם.

במהלך תקופת האהבה, אנשים אלה אינם רשאים להבחין בהבדלים ולהתרשם באופוריה. אבל על צעד אדים הבא, בדרך כלל, מול אי הבנה, unbumbiness וקונפליקטים.

והם מחוברים, ברוב המקרים, במיוחד עם הכדור האינטימי. ברוב המקרים, אדם עם דמות מינית גבוהה יותר מאמין באופן שגוי כי אישה מוכנה לבדיקות במערכות יחסים, ופונה למציאות לא חוקית. כתוצאה מכך, בגידה ובגידה נצפים.

האם זה אפשרי לתקן איכשהו את המצב? Sexologists לשכנע מה לעשות הוא אמיתי לחלוטין. אבל אתה צריך את התשוקה הדדית של שותפים, המוטיבציה שלהם ואת הקנאות. מה יכול אדם וגברת לעשות בלי עזרה של אחרים? לדבר ביחד. בדרך כלל באיגודים כאלה מדי פעם יש דיונים בנושא אינטימי, ברוב המקרים שותף קטן עם אופי מיני נמוך קוטע כל מיני דגימות לדבר ולדון במשימות אינטימיות.

אתה צריך להעביר לזה את המשמעות של המצב, כדי לסייע לו לשחרר ולדבר על הקשיים. ורק מאוחר יותר מן הפנטזיות האלה, מחשבות על יחסי מין איתו.ההבדל גלוי ואחרי תום המעשה המיני. איזו גברת מבקשת אחרי סקס? היא רוצה לדבר ולחבק גבר אהוב.

איפה עדיף לעשות כדי לעשות את זה, להבין טעויות ולנסות לתקן אותם מאשר להמשיך לחיות בבורות וסגור על הקשיים של העין.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

השוואה סקסית של גברים וגברות - אחת הסיבות העיקריות שממנו רווחת ההרמוניה תלוי במקרים. גם אם השותפים מתאימים לחלוטין לחברי חיי היומיום, חילוקי דעות במיטה יכולים להוביל לתוצאות בלתי הפיכות. אופי כי הדמות רחוקה תמיד ממלאת את התפקיד החשוב ביותר בשאלת ההשוואה המינית. העיקר הוא כי הוא נדרש משני שותפים - הרצון לעשות שפע בחיי סקס, על ליבידו מונוטוני, חוסר אילוצים ומתחם. במקרה זה, שותפים מיניים פשוט יהיה בלתי נשכח.

Просмотров: 86 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar