14:12
איך להבין כי הגברת cumshot - 11 הקריטריונים העיקריים

אֵיך להבין כי הגברת היא כל כך לדבר? התשובה לשאלה זו אינטרסים חלק ענק של האוכלוסייה הגברית. המקרה הוא סוף סוף לא רק שהם רוצים לספק את ההנאה של הגברת, מהר יותר זה כדי לטעון כדי להשתמש בעצמך, הם אומרים, אני, איך אנחנו רגילים לדבר, כל כך טוב. זה גם שווה להזכיר את מי באופן כללי, לא אכפת לאורגזמה של הנשים. ואת המאמר הזה הוא לא בדיוק עבורם. ובמיוחד עבור מי, להתעניין בתשובה לשאלה: "איך גלה כי הגברת סוף סוף סיים?-.

התוכן של המאמר

1 לאדסקי אורגזמה - מיתוס או מציאות 2 היבטים הופעת אורגזמה של הנשים 3 How ולעבוד לעבוד, כך הגברת cumshot 4 שלילי על גמירה 5 הבאים

גְבֶרֶת אורגזמה - מיתוס או מציאות

איש מעולם לא הצלחתי לספק את גברת שלי, עם בגאווה, איך הראש התחיל לבוא לידי ביטוי, ראש גם אומר: "נשים אורגזמה אינה קיימת!-. כל למה? כן, אם כן, שהוא רק קשה להתוודות על עצמך במה שהוא לא לחדד. כן, זה יודע מה הוא במיוחד גברים על פי רוב. זה אפשרי כי ללא מאמץ לא לתפוס דגים מן הבריכה, כמו אמר. זה איך?"ואיך?"העבודה כבר כמו רובנו כל הזמן אומר, שונה במקצת שְׁאֵלָה. אבל על זה מאוחר יותר.

ליידי אורגזמה לא בכלל מִיתוֹס. הוא רושם. הכי ברור כי זה מאוד מגוון. שִׂיא אורגניות, נרתיקי ואטק. כולם שונים בכוח משך, אבל על ידי כובש וללמוד את הגוף של השותף שהם יכולים ללא מאמץ לְהַשִׂיג.

היבטים מגיע, כפי שכולם יודעים, אורגזזמה של נשים

אורגזמה בחורים לא משמחים כלום. יש הכל ברור, סימולציות אפשריות רק בתעשיית פורנו. איך להיות עם איך אנשים משמשים להביע את הגברת? אחרי הכל, כמעט כולם מחקים אורגזמה, כדי לא להעליב את האיש השברירי שלך, או רק ביישן. ואם הוא באמת רוצה שלו, כפי שרובנו התרגלו לדבר, אהוב רק את הטוב ביותר ומבקש ממנה לספק, והיא מעמידה פנים? איך, בסופו של דבר, מבינים כי האישה cumshot? כדי לעשות זאת, יש צורך להיות קשוב ולעקוב אחר התגובה של השותף שלך.

ליישם את החלומות שלך בישראל קל, במקרה שאתה ילדה אלגנטית מרוסיה. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3,600 $.

סימנים הבאים:

מראה חיצוני. הפנים והספוג הופכים לרדי, סומק, כל זה כי יש גאות חזקה של דם, שנראתה מפוזרת עד קצב מוטרד; מִתוֹך. העיניים מתחילות לפוצץ החוצה, נובעים צווארונים. אתה יודע כי אנשים רבים חושבים רגוע, נראה כי "טובע"; הנשימה הופכת להיות הכי עמוקה ביותר, אבל מהר יותר; עוויתות. זה אפשרי כי הגוף הוא סוף סוף הופך גלוי לכל הכיוונים כמו נחש. כמובן, כולנו יודעים היטב שהכל אפוא, כי אורגזמה, באופן כללי, נזכר משהו כמו עווית המתאימה כל השליטה על הגוף. מצב זה אינו מציאותי כדי לדבר עם התנגדות; נראה שהגוף מתוח, כאילו החוט, והעיתונות מתוחים; כמה נשים בכלל יכול קפוא בחדות, לסיים זז. זו הסיבה שהם מפחדים לדפוק את גל ההנאה, אשר גם זוכה בהם; גונים. אבל לא אלה בסרטים מבוגרים עשו כל אחד מהם. הנגועים של הנאה אינו מציאותי לבלבל עם כל דבר, אינטונציה משתנה בחדות, הקול יכול להיות צרוד, כי הגברת של זה ללא ספק לא, זה הפך, ממתין, לא להיות מוכן כזה; דמעות וחוטים. לא עבור כל אחד, כפי שאנו מביעים, כמה בנות וגברות רק מתחילים לבכות, אבל השאר יהיה לצחוק. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כל זה בגלל פליטה של ​​אדרנלין ואנדורפין. לכן, אם במהלך מין, השותף פתאום החל לצחוק בקול רם וללא עצירה, לדעת - היא cumshots; צמצום קירות הנרתיק. זה, כפי שהיה, מתחיל להתכווץ בקצב, ולכן מהר, כי זה לא מבולבל עם כל דבר; במהלך בואו של אורגזמה, הנרתיק הופך רטוב מאוד.

אין דעות קדומות בישראל אם המילה באה לפעילות בשירות ליווי. האנשים המקומיים ניחנים במפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. הכל הבין במלואו כי אסקוגר פשוט מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד.

יש צלילים מלווה של ריסוק ותא; פליטה ejaculate. לא גברים. במהלך האורגזמה, שהוא פופולרי עבור "squirt", יש פליטת מים חזקים (או לא מאוד). לא צריך להיות מבולבל עם שתן! מידע נוסף על איך להביא את הגברת כדי להשפריץ אתה יכול למצוא על ידי לחיצה על הקישור.

כאן שירה אחת עשרה שלטים ניתן להבין כי הגברת מרוצה. באופן טבעי, הכל באופן אישי, אבל בעיקר רוב שלטים אלה כל גברת מופיעה.

מה באותו אופן לרכוב, כך הגברת סוף סוף cumshot3

התחל, בטוח, עומד עם שיחה. לגלות איזה שותף נעימה, ומה לא מאוד. הרפיה, ליטוף, משיכות - כל זה מקדם את תחילת האורגזמה. לידיעתך, כי אורגזמה של הגברת משתנה מאוד מן הזכר, אשר, זה הופך להיות תלוי במרכיב הפיזי, זה שווה לשלם תשומת לב מיוחדת לתכונות אלה. הגברת יכולה גם להיות בהצטיינות רק במדינה, כפי שאתם כל הזמן מדבר, הרפיה מלאה, כמו, כפי שאנו מבטאים, פיזית ומוסרית. שום דבר שלה לא חייב, לשים את זה קצת, להסיח את הדעת, לא בית, לא משנה.

שלילי על גמירה 4

אֲפִילוּ אם גם אורגזמות יצאו, והאיש ראה זאת (תודה רשום מעל ההיבטים) ושמח, זה לא אומר את זה בלם על השגת. יש צורך להדגיש כי הגמירה היא, כפי שאנו מבטאים, סוג כזה ליידי אורגזמה, אשר הבידור עצמו, כפי שכולם אומרים, יביא הרבה יותר כוח קישוט על ידי שני השותפים. גבר רואה כזה התזה, אומר בגאווה: "הגברת שלי מרוצה!-. כפי שזה לא צריך שום דבר תצפיות להתמקד למימוש, כי הגברת גם cumshot, כי הכל ברור! והגברת, בתורו, יקבלו את גל המנגנון החזק ביותר, ולא אחד. זה אפשרי כי מאז הכלל, הגמירה סוף סוף תורמת כדי לקבל כמו אורגוזיס מרובים. יש צורך להדגיש את העובדה.

Nopey5

ל להבין כי הגברת cumshot חייב להיות מתורגל. הרבה מאוד כמו שהנהיג לבוא לידי ביטוי. במשך הזמן זה יהיה קל מאוד לראות, וכל סוף סוף יהיה סוף סוף מרוצה ושמחה. ובכן, על איך רובנו רגילים לדבר, הראשון וההוראות הכלליות מכך תפקידים. הון עתק!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כל 10 שנים יודע את זה. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בכמה מאיתנו כל הזמן אומר חיים סקסיים. נערות ליווי בהרצליה

כן, הגברות מדמות אורגזמה. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שהם מעמידים פנים שהם סיימו, רק סקס יסתיים ואתה יכול סוף סוף לעשות את העניינים שלנו. למה? מאז כמעט כל מה שהיינו מדברים, גברים מבוגרים לא יודעים לגמרי איך לספק ליידי הנאה. אפילו כשל כזה נחמד כמו סקס ניתן לחפור. מישהו אפילו לא יודע איפה הדגדגן! שלא לדבר על גירוי של אזורים ארוגניים אחרים, השימוש של צעצועי מין, חדירה כפולה, פטיש, פרקטיקות שונות. בגלל הגברים, לא למהר להאשים נשים - משאבת היכולות שלנו. אז לא חושב איך להבין כי הגברת cumshot.

Просмотров: 578 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar